Reguły gry
Kwadrat (10x10 pól) wypełniam
*76 liczbami (-3,-2,-1,1,2,3,4,5) każda z nich pojawi się 9 razy i dodatkowo 4 cyframi 0,
*do tego umieszczam 11 "bomb",
*6 premii w postaci dodatkowych strzałów
*i 7 "gwiazdek".
Grać będziemy każdego tygodnia od początku nowego sezonu (kolejek będzie więc 16). Polegać to będzie na wysłaniu mi na HT-maila swoich 3 "strzałów", w formie znanej z gry w statki, czyli np. "A1,C6, F9". Kolejno sprawdzam, ile punktów zebrał każdy uczestnik, sumując to w tabeli. Jeśli dany uczestnik trafia premię przysługuje mu dodatkowy strzał w danym tygodniu (premia nie może być "odłożona w czasie" na kolejny tydzień); o dodatkowy strzał poproszę via HT-mail.Jeśli uczestnik trafia bombę jako pierwszą, gra jest kontynuowana, jeśli miał jakąkolwiek zdobycz punktową traci wszystkie punkty obojętnie czy dodatnie, czy ujemne.
"Gwiazdki" nie dają żadnych dodatkowych zdobyczy punktowych w danej kolejce, jednak im więcej ich będziesz miał na koniec sezonu, tym więcej punktów zostanie ci dodane na koniec sezonu jako "ekwiwalent" za ich zbieranie (ile będzie warta jedna gwiazdka "ustali" reprezentacja Polski w piłce nożnej w czasie tournee południowoafrykańskiego: suma goli strzelonych w obu meczach przez wszystkie drużyny, 6 czerwca z RPA i 9 czerwca z Irakiem, da ilość punktów przysługujących za każdą zebraną gwiazdkę). Gdyby jakimś cudem nie padła żadna bramka, liczbę ustalę przy pomocy rzutu kostką w 13 tygodniu zabawy.
Co tydzień mamy do dyspozycji nowy diagram z nowym rozkładem wartości. Gramy aż do wyczerpania wszystkich możliwości strzału. W danym tygodniu gry każdy może wysłać propozycje swoich trzech strzałów tylko JEDEN RAZ! Gdyby którykolwiek strzał pokrywał się ze strzałem poprzednika zostanie on automatycznie zastąpiony pierwszym wolnym polem w diagramie.
O kolejności udziału wdanej kolejce gry decyduje czas otrzymania przeze mnie HT-maila ze strzałami.W razie wykorzystania diagramu przez pierwszych chronologicznie uczestników, pozostali nie wezmą udziału w danej kolejce, co jednak nie eliminuje ich z dalszej gry.
Zwycięzcą zabawy zostanie osoba z największą liczbą punktów po rozegraniu wszystkich 16 odsłon WYSPY SKARBÓW, czyli po zsumowaniu zdobyczy punktowych i ekwiwalentów za zebrane w trakcie gry gwiazdki.
NAGRODY
Na początek w puli mamy 3-miesięcznego supportera, jeden sparing z drużyną z Mołdawii i kolejny sparing z drużyną z Kostaryki. Zwycięzca wybiera jako pierwszy swoją nagrodę z istniejącej puli, potem kolejni w końcowej tabeli gracze, aż do wyczerpania nagród.Pula może się powiększyć o kolejne nagrody, więc warto wziąć udział w zabawie!
Nagrody można przekazywać, ale tylko w gronie uczestników zabawy
PS. Zastrzegam sobie prawo do doprecyzowania jakichkolwiek niejasności i nieścisłości związanych z zasadami gry, a zarazem do zmiany regulaminu
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez kezary dnia Nie 15:51, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Kwadrat (10x10 pól) wypełniam
*76 liczbami (-3,-2,-1,1,2,3,4,5) każda z nich pojawi się 9 razy i dodatkowo 4 cyframi 0,
*do tego umieszczam 11 "bomb",
*6 premii w postaci dodatkowych strzałów
*i 7 "gwiazdek".
Grać będziemy każdego tygodnia od początku nowego sezonu (kolejek będzie więc 16). Polegać to będzie na wysłaniu mi na HT-maila swoich 3 "strzałów", w formie znanej z gry w statki, czyli np. "A1,C6, F9". Kolejno sprawdzam, ile punktów zebrał każdy uczestnik, sumując to w tabeli. Jeśli dany uczestnik trafia premię przysługuje mu dodatkowy strzał w danym tygodniu (premia nie może być "odłożona w czasie" na kolejny tydzień); o dodatkowy strzał poproszę via HT-mail.Jeśli uczestnik trafia bombę jako pierwszą, gra jest kontynuowana, jeśli miał jakąkolwiek zdobycz punktową traci wszystkie punkty obojętnie czy dodatnie, czy ujemne.
"Gwiazdki" nie dają żadnych dodatkowych zdobyczy punktowych w danej kolejce, jednak im więcej ich będziesz miał na koniec sezonu, tym więcej punktów zostanie ci dodane na koniec sezonu jako "ekwiwalent" za ich zbieranie (ile będzie warta jedna gwiazdka "ustali" reprezentacja Polski w piłce nożnej w czasie tournee południowoafrykańskiego: suma goli strzelonych w obu meczach przez wszystkie drużyny, 6 czerwca z RPA i 9 czerwca z Irakiem, da ilość punktów przysługujących za każdą zebraną gwiazdkę). Gdyby jakimś cudem nie padła żadna bramka, liczbę ustalę przy pomocy rzutu kostką w 13 tygodniu zabawy.
Co tydzień mamy do dyspozycji nowy diagram z nowym rozkładem wartości. Gramy aż do wyczerpania wszystkich możliwości strzału. W danym tygodniu gry każdy może wysłać propozycje swoich trzech strzałów tylko JEDEN RAZ! Gdyby którykolwiek strzał pokrywał się ze strzałem poprzednika zostanie on automatycznie zastąpiony pierwszym wolnym polem w diagramie.
O kolejności udziału wdanej kolejce gry decyduje czas otrzymania przeze mnie HT-maila ze strzałami.W razie wykorzystania diagramu przez pierwszych chronologicznie uczestników, pozostali nie wezmą udziału w danej kolejce, co jednak nie eliminuje ich z dalszej gry.
Zwycięzcą zabawy zostanie osoba z największą liczbą punktów po rozegraniu wszystkich 16 odsłon WYSPY SKARBÓW, czyli po zsumowaniu zdobyczy punktowych i ekwiwalentów za zebrane w trakcie gry gwiazdki.
NAGRODY
Na początek w puli mamy 3-miesięcznego supportera, jeden sparing z drużyną z Mołdawii i kolejny sparing z drużyną z Kostaryki. Zwycięzca wybiera jako pierwszy swoją nagrodę z istniejącej puli, potem kolejni w końcowej tabeli gracze, aż do wyczerpania nagród.Pula może się powiększyć o kolejne nagrody, więc warto wziąć udział w zabawie!
Nagrody można przekazywać, ale tylko w gronie uczestników zabawy
PS. Zastrzegam sobie prawo do doprecyzowania jakichkolwiek niejasności i nieścisłości związanych z zasadami gry, a zarazem do zmiany regulaminu
![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez kezary dnia Nie 15:51, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz